Toimitusehdot ja maksutavat


Toimitusehdot

Voimassa 1.9.2014 alkaen

Yleistä verkkokaupasta
Delfino.fi nettikaupan tuotteita myy Sisustus Delfino Oy. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa ja EU:n alueella sekä valittuihin maihin EU:n ulkopuolella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta http://delfino.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan mm. tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com


Maksu verkkopankissa pankkipainikkeella
Paytrail maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Paytrail on suomalainen maksulaitos ja sinulle turvallinen maksutapa. 

Maksu Jousto Laskulla tai Jousto Osamaksulla
Osta tuotteitamme helposti ja turvallisesti myös Jousto Laskulla tai Jousto Osamaksulla. Palvelun tarjoaa kotimainen Jousto maksutapa. Jousto Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Jousto Osamaksulla max. 24 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Miksi et ostaisi haaveilemaasi tuotetta jo tänään ja valitsisi ostoskorissa maksutavaksi Joustoa. Lisätietoja osoitteessa www.jousto.com.

Maksaminen Collectorin Laskulla tai Osamaksulla
Luotonantajana toimii Collector Bank AB.
Collectorin Laskulla maksaminen on helppoa. Osta verkkokaupasta ja valitse maksutavaksi Collector Bank Lasku/osamaksu. Täytä yhteystietosi. Lasku toimitetaan paketin mukana, kirjeenä tai sähköpostilla. Voit valita haluatko maksaa koko laskun kerralla vai erissä. Laskun vähimmäiserä ilmoitetaan laskulla. Lisätietoja osoitteessa www.collector.fi

Tilisiirto tai Postiennakko                                                                                           Mikäli haluat maksaa tilauksesi verkkomaksamisen sijaan perinteisesti tilisiirrolla tai Postiennakolla, sekin onnistuu; ole hyvä ja ota yhteyttä meihin: asiakaspalvelu@delfino.fi

Toimitusaika
Postitamme tuotteita joka arkipäivä ja tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti 1 - 3 arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä.

Toimitustapa ja kulut
Toimituskulut Suomeen ovat  alkaen 7,90€/paketti.

Yli 150€ kotimaan tilauksista emme veloita toimituskuluja.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina, pakettia voi seurata lähetysseurantatunnuksella. 

Halutessasi voit myös noutaa tilauksesi verkkokauppiaan varastolta suoraan toimituskuluitta. Sovi noutoaika suoraan sähköpostitse asiakaspalvelu@delfino.fi tai puhelimitse 050-406 2622. 

Nouto Postista
Paketista saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla ja voit noutaa lähetyksesi postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. Voit seurata pakettiasi Postin lähetystenseurannasta: http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/?q=lähetysten+seuranta

Postin kotiinkuljetus
Paketin kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella. Lähetys kuljetetaan ilmastoystävällisesti.

Matkahuollon Bussipaketti - Nouto Matkahuollosta

Matkahuollon Lähellä paketti                                                                                    Paketti toimitetaan osoitettasi lähimpään pakettipisteeseen (Matkahuolto, Matkahuollon asiamies, K-Market, R-kioski, Siwa, Valintatalo tai muu Matkahuollon pakettipiste.)

Matkahuollon Jakopaketti                                                                                         Paketti toimitetaan suoraan antamaasi toimitusosoitteeseen sovitusti.

Vaihto- ja palautusehdot

Suomessa:
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Jos kuluttaja kuitenkin ottaa huolenpitovelvoitteensa vastaisesti tavaran käyttöönsä, hän ei menetä peruuttamisoikeutta, mutta vastaa tavaran arvon alenemisesta. Tavaran arvon aleneminen määritellään kohtuuden mukaan. Jos tavara on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, kuluttaja vastaa tavarasta sen koko arvolla. (KSL 6:18.2)

Uusi verkkokauppalaki on muuttanut myös tilauksen peruutusehtoja. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä, vaan noutamatta jätetty paketti katsotaan toimitetuksi ostokseksi. Asiakkaan tulee myös ilmoittaa palautuksestaan sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@delfino.fi. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty.

Suomen sisällä tilauksen vaihto ja palautus pysyy edelleen ilmaisena, kunhan asiakas muistaa laittaa Postin asiakaspalautustunnuksen pakettiin.

Palautusosoite:Delfino.fi verkkokauppa, Hirvenpolku 15 D 3, 70910 Vuorela.

Suomen ulkopuolella:
Asiakkaalla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee myyntikelpoisia tuotteita. Huom! Suomen ulkopuolelta palautettaessa Delfino nettikauppa vastaa postikuluista vain kun kyseessä on viallinen tuote tai väärin toimitettu tilaus! Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Palautusosoite:Delfino.fi verkkokauppa,  Hirvenpolku 15 D 3, 70910 Vuorela.                

Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@delfino.fi tai postitse:

Delfino.fi verkkokauppa/Asiakaspalautus

Hirvenpolku 15 D 3

70910 Vuorela

FINLAND

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on
tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Delfino.fi nettikauppa käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.